Thursday, February 04, 2010

aku tak pandai.

kadang-kadang syok tengok orang.
dapat fly.futher study jauh2.scholarship suma.
tapi aku?
dalam dilema je kot suma tuh.
well, pergantungan kat Dia time2 ceni sgtla kene kuat.
huhu.
ya Allah.
tringin jugak nak dapat bende2 camtuh actually.
nak tnjk kat ma n pa.
tapi, macam tak mungkin ah!
:(
result bakal keluar xlama lagi ni.
macamane la coy?
buleh ke dapat elok?
harap2 everything is ok.
insya-Allah.

aku tak pandai.
yes!aku tak pndai.
betul.aku sangatla tidak pndai.
sebab segala-galanya milik Dia.
Dia yang berkuasa atas diriku.
dan nyatalah Dzat duduk di atas sifat.
dan sifatlah yang mempamerkan sgala2nya.
baik.buruk.jahat.hudoh.dll.


sesungguhnya Allah dah merancang yang terbaik untuk semua umat manusia kan?
sebab itulah rancangan Allah jauh lebih baik berbanding manusia.
(haish.angan2 nak jadik macam usman awang ke.best gak.)
aku suka bahasa.
bahasa itu indah bukan.
dan sebab itulah aku sangat mencintai dan akan terus mencintai bahasa selama2nya.
kerana bahasa itu cantik.
tapi, knp bahasa x tersenarai dalam pemilihan upu eh?
huhu.
kata nak martabatkan bahasa.
yang ada hanya english.
oh, BM!kemana kau menghilang?
ada lagi org yg nk martabatkan bahasamu ini.
duh.cg.ery...
btlkah ayat saya nih?
hahaha...
dah mula nak mengong.



ok.
out.
besties.
bff.
ilysm:)



till then~

No comments:

Post a Comment