Wednesday, February 03, 2010

erm..

hmm. ya Allah! boring nak gila skang. huhu. tataw nk wtpa kat umah. nk bc novel? haa. jgn arapla.aku bkn kaki novel. nk kua ngn kwan2?huhu.suma da bz dgn life dorg da.so, aku sorg2. abis idea da duk umah je. huhu. dulu bile skolah, galak nak blik la. itu la. ini la. tgk2 skang org bg cuti smpi 3 bulan.hah!cutila puas2 coy.haha.bg betis nak paha.mcm2 aku demand time skola dulu. tp skang hmm..semenye biase je. well, nk tgk tv, tenet, msj, tido..suma aku dah wat.smpi bdn nih da mcm panda je kot.hahaha.:))

tp, bila pk2 blik bila lg nak wat bende2 nih sume an?so, i try to use my time wisely. haha. tp, hmpeh la. mna taknya, asyk2 bgn pg kol 10.30.pastuh trs tgk hp.kot2 ade msj. then, brs gg seme n makan. lastly, tenet mnjadi sasaran utama.smpila ma blik skolah. bru reti nk off. ni pon takot kene bsg je. haha.patutla tenet asyk slow je, stiap ari guna xbenti2.huhu.
kalaula lptop ni bole ckp, mst dea maki aku btimba2 da.kan?kan?heee..:D
tp, aku takesah la. da ade. gune je la.

mndi?erm. tayah gtaw la. skali sehari. huhu. kan boley sev air tu.tgk aku nih baik jugak an?haha.
kalo gtaw bell nih, mst dea gelak kat aku gila2 nih. wakakaka...kita serupa je bell.haha.
hehe. kalo nak taw, bell nih syok kwn ngan dia. haha. padan la boley msk. 2 2 gila2. haha. siyes syok kan bel?nih kalo da faris nih. haish. lgila riuh sekampung. lalala~~
btw, ilysm bell!:)
jgn mara oke?hee..

erm.
nih je kot.
sja nk tulis.
huhu.nite2!

till then~
:))

No comments:

Post a Comment