Monday, February 01, 2010

miss damn much.:(
















huhu. nak taw ak, ni la 1st time aku bley wakil mktab. kalo dulu jgn harapla. cess. senior je duk konker. haha. tapi an, aku penah cakap kat ati aku bilela aku bley wakil mktab?tringin je tgk student2 len g tournament. huhu. at least nak gak rase even skali. tp, Allah tu adil kan?time2 aku da nak kuar maktab tu la yg Dia izinkan. hehe. at last, dapat gak aku g SUPER. ngan kwn2 siyes best! will miss dat moment so much..:(

erm. cmni citer dya. mule2 tu pikah da ajk aku g .utk men tenis. tp disebabkan oleh standardized test yg nak stat time mnggu super tu tpaksa la aku cancel. ni seme gara2 nak dpat pointer elok konon. cehh. hampeh! tgk2 teruk gak. sori cgu.anas.:D selaku ayah homeroom n penyelaras yg baik atie lagi budiman~haha.mule ar nak puji lebeyh2~

haha. erm, petang tu aku g la makan dinner kat DS. tgk2 cgu asher panggil. tekejut gak takot2 de wat salah ke. huhu. dya tnya "awk nk pegi x?sbb sy da register nama awk da."huhu. aku tekejut kot bile dya gtaw cmtuh. ade gak secebis keyakinan dya kat aku. hahaha. pastuh aku gtaw "okla, cgu.esk sy bg kata putus. hehe." gelak2 mcm xmaw p ja time tuh. da la nak slaras. haish.

haha. pastuh esknya aku g jmp dya n gtaw okeh cgu!sya join. haha. cenila aku. bile org da offer takmau p. bile tak ajk 2 mule la nk menggedik mulut nak ikot. tp an, papepon seme tuh da jdik kenangan da. cedey uh time tu. aku jumpe blik ngn ucop. dak mrsm kepala batas. ahaha. gile lah. da la knal time msyuarat PUM. tgk2 jmpe lg kat lngkawi. ni seme pengaruh kwn2 aku ni. dorg rekemen suh bg coklat. haha. last2 g jmpa dya kat foyer. pastuh bg dya toblerone. siyes lawak gila lah time tuh. hehe. sori ucop. coklat tu lembik..alah, org bg. mkn je la.

huhu. best upanya wakil2 nih. boley kenal ramai org. syiok2.

hmm.
spechless da weh.
out dulu. nnti kalo da idea mnarik, aku post lain.
okeh.

adios!

No comments:

Post a Comment