Monday, April 05, 2010

tak adil!

tadi bila tengok2 balik kat murai.com, mmg tak adil langsung af kali nih.
siyesly, mmg tkejut sbb anum yg dieliminatekan.sptutnya nad lagi better kot.haha.
tp, tu mmg tradisi af kan.mmg bnyk dgn kezutan2 dya.haih.
tasenagaja emo.*wink*wink*smemangnya aku fanatik gila ngan af stat dri af musim 2 lg.
erm, ok.alhamdulillah, ain xtsingkir mlm nih.aku pon takut gak sbnanye.haha.
sbb nnti, if ain yg tkuar mmg bdk2 2 ekor tu konpem2 gelak punya ah.haha.kuasam pny adek.

ni undian yg tetiba aku zasss kat murai td.
haha.kalo nak tgk, skroll down.kalo xnak tgk, g blah.ape aku kesah?









Berikut ialah keputusan kedudukan Afundi malam tadi.

1. Adira 12.68%
2. Maulana 11.36%
3. Shahir 10.05%
4. Alif 10.05%
5. Ain 9.87%
6. Nad 9.83%
7. Iwan 9.37%
8. Farina 9.12%
9. Daus 8.93%
10. Anum 8.73%



p/s: tak sia2 aku buang 0.50 sen utk afundi ain.haha.



mood:memang tgh dlm mood lyan af8 gila ah.siyesly i tell u.
dance:michael jackson cilok by maulana.:D




adios peeps!
:)




No comments:

Post a Comment