Friday, November 19, 2010

hey, watch out you, LOSER!

memang taik la mangkok tuh.
konon nak psiko aku lah tu, enn?
er, sorry.
aku xtermakan dgn kata-kata hang la, sengal!
sorry, readers.
mmg sgt geram dgn mangkok jamban yg mcm taik tu.


damn.damn.damn.
he's totally damn.
dah.
lagi teringat, lagi sakit hati.





hey, H.A.
hg taktau apa yg aku rasa.
hang blehla cakap mcm2.
ingat senang ka nak lupa suma tuh?


sorry.
saya bukan macam org lain.
yg buat taktau bila dah kena.
tmbah2 , bila dgn perasaan.
bukan perasan, okey?


heish.
mmg sayang sangat.
kesabaran manusia ada batas taw tak?


tapi, bila dah macam ni,
i'm LOST.
:(



utk H.A.,
puas hati kan bila bleh buat org psiko?
kononnya, nak kenal hati budi lah.
itu ini la.
dah2.
saya dah serik dgn anda.



bila EGO, mmg semua org bleh jadi GILA.
kan?
damn you.



p/s:sy sgt awk.
tapi, awk faham kan?
:((((
**thanks for let me know you.
=,=

No comments:

Post a Comment