Friday, May 06, 2011

laa, susahnya nak berbicara-part 2.

selamat malam, jumpa lagi semua =)...erm, saya sengaja tulis "laa, susahnya nak berbicara" ni dalam banyak bahagian or part. bukan apa. saya sendiri pon susah nak cerita dekat kawan-kawan semua. jujurnya saya bagitaw, memang saya ada perasaan tu. tapi, saya sangat takut nak luahkan.==' just imagine macam ni la kan, anda dah kawan dengan sorang tu agakla lamanya. tapi, hubungan anda hanya sekadar kawan or lebih kurang brader sister la kann..pastu, adela satu perasaan ni, tibe2 muncul dalam diri anda, ape anda nak buat?firstly, memang anda akan pendam dulu..tapi, bile dah lame2, makin hari makin rasa benda tu..*diakui oleh kawan saya juga ^^* mesti susahkan nak bagitaw hal yang sebenar?haaaa....jangan nak tipu, plak =P *saya yakin, anda pon pernah ada perasaan ni* yela, hati manusia kan..kalo takde perasaan tu, orang cakap pelik plak.kan? kan? laa, susahnya nak berbicara. ==' 

p/s: apa nak buat? ='(

No comments:

Post a Comment