Saturday, July 23, 2011

bila dah RINDU- part 2-

aku baru promote dekat kawan-kawan yang sama maktab dulu. hmm. aku taw bila depa baca, mesti depa akan gelak sorang-sorang. tak pun, sekadar melemparkan senyuman sudah cukup untuk merungkaikan segala-galanya kan. :') ya Allah, rindu serindu-rindunya. dulu, bila masih lagi dekat dalam maktab tu, rasa macam diri nih bebal sangat. nak buat tu tak boleh, nak buat ni tak boleh. last-last sekali, buat jugak walaupun benda tu terlarang. apa kita kisah kan waktu tu? zaman remaja nilah zaman untuk cuba segala benda yang baru. baik benda yang elok atau tidak. okay okay. bukan nak suruh hampa touching malam-malam nih dengan baca blog aku sambil dengar lagu karma chameleon nih. aku cuma nak tulis apa yang ada dalam kepala aku buat masa sekarang. kalau entry sebelum nih, aku cerita pasai bulan puasa, meh sini aku nak bagitaw hampa. bukan ada apa sangat yang penting pon dekat post kali nih. 

aku kan, bila dah rindu, ginilah jadinya. menulis sana-sini. ya, dulu memang tak moden lagi. segala benda nih aku tak pernah pon taw nak guna macamana. then, bila dah besaq sikit kan, baru aku taw. ni pun sebab dek pengaruh rakan-rakan sebaya la nih. haha. hmm. aku kan, bila dah rindu sangat mesti aku buat kerja gila. haha. bukan gila meroyan nahh.kadang, aku online. bukak group alumni MRSM Pendang saja. aku tengok balik comment-comment hampa semua. leapstuh, kadang aku stalker jugak la. tengok-tengok gambaq pa semua. pastu dah. offline. esokkan tuh, kalau aku teringat lagi, aku ambik majalah maktab. aku belek-belek gambaq. aku pun taktaw apa yang specialnya gambaq tuh. padahal hanya kertas besa ja kann. aku tengok balik gambaq-gambaq kelas aku dulu. senior-senior aku dulu. phewww. totally different sangat kalau nak banding dulu dengan zaman la ni. memang sangat lain.

erm, apa lagi nih. aku pun dah taktaw nak kongsi apa cerita dengan hampa. just, nak cerita apa yang aku buat bila aku teringat dekat hampa-hampa semua. okay. tu cerita aku. hampa? entah-entah, tak ingat dah kann dekat kawan masing-masing. T_________T ( sedih la, kalau ada antara kita yang still buat perangai macamtu)

okay. laa nih dah pukui 0242 pagi pon. mata pon dah semakin berat. semoga besok masih ada. insyaAllah, bila rajin aku post lagi. hampa jangan lupa baca sudah. hehe. 




kalau suka, LIKE lahh.
:')

No comments:

Post a Comment