Saturday, August 27, 2011

yakin (!)

dah masuk seminggu lebihkan, jadi macamni?
tak tahulah, nak describe macamna.
tapi, aku yakin, kamu pun rasa macam aku. kan?

sakit, memanglah.
tipulah siapa yang tak sakit.
mungkin malu untuk mengaku.

emtahlah, rambut sama hitam, hati lain lain.
itu aje yang membezakan kita.
sorrylah, aku tak reti nak bermadah-madah kata ni.

aku memang jenis yang suka straight to the point.
sorrylah, kalau kamu tak suka dengan cara aku.
tapi, aku tetap yakin, kamu boleh terima aku, bukan?

dulu kamu pernah kata, "i love the way you are", kan? kan?
lebih kurang macam itulahh.
malas aku nak baca balik semua yang kamu beri dekat aku.

bila aku baca, mesti hati aku sakit.
aku pun taktahu kenapa.

ahh, sudahlah.
kalau aku explain pun, kamu bukan nak faham.
kamu asyik dengan cara kamu saja.

tapi, apa pun, aku tetap yakin, yang kamu baca setiap post di blog aku.
aku tetap yakin yang kamu juga masih teringatkan aku.


p/s: aku bukan jenis yang cepat lupa orang tahu. entahlah, apa apa pun, aku tetap sayang kamu.


No comments:

Post a Comment