Sunday, October 23, 2011

gajet,

music : hujan kemarin- taxi.

ucapan syukur dulu kepada Allah Maha Besar, sebab dapat sempurnakan hari ini dengan baik.
alhamdulillah :)
ohh, yaa.
straight to the point untuk hari ini - gajet.
semua anda tahu kan pasal gajet ?
jangan tipu kalau ada yang geleng kepala.
anak muda tak pernah lekang dengan perkataan ini, yeahh.
itu yang sebetulnya.


belakangan ni, gila betul aku dengan gajet.
itu mahu, ini mahu, habis. mana wangnya untuk dicekau D;
rasa macam nak "try" gajet baru pulak.
tapi, macam. macam.
errr, susahhhh :O


hikhik. angan-angan la dulu, mana tahu, ada rezeki nanti :P
ada haritu, pernah sekali aku bagitahu ayah, yang aku nak handphone baru.
guess what dia cakap apa -.-"


"mu ni budak-budak, tukar handphone 5 6 kali setahun. yang orang tue ni, pakai hanphone same je sampai sekarang. kalau nak, beli sendiri"


phewww. terkena sekali batang hidung, gua.
tapi, takpe.
cuba dulu, mana tahu dia baik hati nak sponsor sikit ke.
hehe :D


rambang mata sekarang dengan gajet yang baru-baru.
kakak aku pernah cakap, "coy, jangan asyik terkejar dengan gajet. nanti kite yang tak sempat, benda macamtuh cepat sangat released "
betul jugak, kann -.-"
duit lagi, itu lagi, ini lagi.
alamatnya makan batu jelaa kalau macam tuhh.
HAHA.


okayy, insyaAllah.
kalau ada rezeki, dapat la "try" satu yang baru nanti :P


p/s: kalau hitam itu menawan, putih apa pulak? 

3 comments: