Thursday, October 13, 2011

imbas,

assalamualaikum. rasanya ucapan ini harus diberi terlebih dahulu, kan. baru rasa macam sopan.
ohh, ya. lupa pulak. aku baru saja deactivate account facebook.
bukan taknak berkawan ke apa, cuma, benda alah tu sangat menganggu.
cadang nak bukak 3 4 puluh minit je, sekali tengok sampai 3 jam.
just imagine, kalau buat macam tuh setiap hari, memang kena jadi dropout student la jawabnya. -.-'
sebenarnya, bukan nak cerita pasal facebook ke, twitter ke, apaa.
cuma mahu meluahkan sedikit perasaan lebih kurang la. baru-baru ni, dalam hari Selasa malam tu, kakak aku bagitahu, yang mereka pulang ke Terengganu secara tiba-tiba, tanpa dirancang.
ni semua sebab tok yang dalam keadaan tak berapa nak sihat dah.
masyaAllah, terkejut aku bila dapat tahu benda ini.
apa nak jadi nih? :(
mula-mula dapat mesej tuh, memang speechless jadinya.
serba salah pun ada.



sebab takut-takut, hurmmm.
aku takut tak jumpa lagi dia buat selama-lamanya.

ya Allah, dalam keserabutan aku dekat sini, tiba-tiba berita sedih macam ni pulak aku dapat.
takpelaa, aku tak salahkan siapa-siapa pun.
mungkin ada hikmah disebalik semua nie.
aku tahu Allah punya perancangan lagi baik. Dia tahu apa yang Dia buat.
"leave it to him, and He will settle everything, without no doubt."

hurm. aku tak reti nak luahkan perasaan macamana.
macam-macam yang aku fikir sekarang.
rasa macam benda negative lagi banyak kalau nak compare dengan positive. tapi, aku cuba.
cuba, cuba dan cuba. semoga Allah permudahkan segala kerja buat harian aku dekat sini.
last time aku jumpa tok, time raya puasa haritu.memang rasa seronok dan bermakna sangat raya tahun ni.semua family sebelah ma and pa, dah macam get together balik. baru aku tahu, yang sebenarnya family aku besar. -.-
tua, muda, kecik, besar semua ada. mungkin sebab dulu-dulu tak kamcing, so bila dah kamcing, macam-macam la jadinya. 
hmm, tiba-tiba rindu pulak aku dekat family and saudara-saudara yang lain. T.T



okaylah, aku tak tahu nak expresskan macamana aku punya perasaan sekarang.
jom, scroll dekat bawah. :)


acin & fattah :')

 lina, ma, aku & nawal :D

nawal, ma, tok, aku, dan lani :)

 the most beloved ma & pa <3

the one, and only one :(

 naimah, nasuha & najwa :)


pa :)




p/s: rindunyaaaaaaaaaaa mereka. :'(
semoga dalam jagaan Allah selalu.

















No comments:

Post a Comment