Wednesday, November 30, 2011

EMO ?

emo ?
err, err.
sebenarnya apa ye maksud emo?
some people called it as "emotional".
ceitt -.-"
aku pun tak faham kenapa asal sikit, bila suara pun dah semakin tinggi sikit, mulalah nak gelar orang "emo sana, emo sini".

kadang-kadang, aku buat pekak tuli saja.
buat tak peduli.
malas nak layan mulut-mulut orang ni.
even adik-beradik sendiri yang perli pun aku buat benda yang sama -.-"

rasa macam seronok la pulak bila aku tak duduk dekat rumah semalam, bukan apa.
adik kakak aku semua terpaksa dengar ayah aku blablablabla.
fuhh, aku pun sekali kena tempias. -..-
hanya sebab charger Lenovo sebijik, bising satu rumah.
tapi best jugak dengar dia bising, sebab Pa dah lama tak bising-bising macam dulu :P
time dia tengah bising-bising macamtuh, sekali tersembur ayat yang aku rasa memey baik punya lahh 

"nanti iPad2 tu pun jahanam gak sebab tak reti nak appreciate barang orang"

guess what ? aku yang teringin nak guna pun dah jadi tak berani. :O
aku tahu dia marah bukan sebab charger ke apa, dia marah mungkin sebab anak-anak dia tak reti nak jaga barang kott.
barang sendiri tahu pulak nak jaga. bila barang Pa ke, Ma ke, seolah-olah buat macam mainan je. lebih kurang macamni la aku rasa mesej yang Pa nak beri. :D

aku tahu, marah-marah dia ni bukan marah kosong, maksudnya masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. TAPI, marah dia marah bermakna. ada sebab kenapa dia nak bising.
dia tegas, kadang-kadang. tapi, boleh jugak buat geng.

HAAAA. time aku adik-beradik moody, dia mengusik bagai. bila dia moody, kena la balik. so, Pa  pun kira emo lah kan, lani, lina, nawal & acin ? O.o
heheh. jangan jeles ye aku takdak dekat rumah, tak dapat nak dengar apa yang Pa bising.

kalau dia dah mula marah, memey laaaa -.-"
hati yang keras pun boleh berdarah, tahu ?
okay, ni cliche sangat ni~
I mean, maksud dia. perghhh, kalah Mee Sedap. 

aku tak maksudkan apa-apa pun, sebab aku selalu kena dengan dia. hihi. :P
I'm the only troublemaker kott -.-

eh, kenapa tetiba aku cerita pasal ayah aku ni haa?
whateverlaa, 


yang sebenarnya, 


aku nak bagitahu, 





yang,








akurindumereka. :'(








 Lanie~



 me & Nawal


 Ma, Pa & Lina 



  Pa & Ma 



rindu betei dengan ini rumah ~ 






wa & acin



sebenarnya takde motif pun aku update kali ini, 
saja nak conteng-conteng.
untuk November yang terakhir ni.
:')







No comments:

Post a Comment