Sunday, November 20, 2011

salah ke?

mood : boredom :O
song : andai dapat kuundurkan masa- AXL'S


salam semua.hari ini, kembali lagi.
alhamdulillah, masih diizinkan Allah untuk terus menghirup oksigen.
pagi ini, dimulakan dengan baik. alhamdulillah.
ke kelas koku seperti weekend-weekend sebelumnya, study dan exam pada malamnya.
totally, today was great. thank you, Allah :')


tadi, time aku exam tadi. 
masyaAllah, puak-puak foreigner. ada ke patut duduk sekelompok, kemudian apa lagi, mulalah agenda mereka.
semua pakat meniru.
dan aku, tercengang je tengok diorang.
bukan aku tak pernah tengok orang tiru-tiru nih, tapi kan.
style diorang tiru memang boleh tahan lahh. 
awesome gilaa -.-"
* rasa macam teringin pulak nak buat macamtuhh*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



okayy, sebenarnya.
aku tak tahu nak post apa.
tetiba idea aku hilang.
hajatnya nak post something yang boleh buat kalian tahu.


tapi, hilang la pulak.
so, layan lagu jela.
okay, kan?
:D




Dalam usik ku merajuk seketika
Laluku pergi meninggalkan dirimu
Tanpa ku duga lilin menjadi bara
Gurauan ku jadi dilema prasangka

Kau menyangka aku pergi kerna dia
Yang tak pernah wujud dalam alam cinta
Belum sempat ku jernihkan suasana
Engkau pula yang hilang entah ke mana




Puas sudah ku mencari
Ku tinggalkan pesan
Ku kirimkan berita agar dapat ku temui
Dirimu.. Umpama sebutir permata yang sinar
Andai dapat ku undurkan putaran dunia
Inginku ubah semula kata-kata dan tingkahlaku ku
Yang salah agar kita dapat seiring
Di mercu asmara


Tak ingin lagi dan tak mahu lagi
Berpisah bukan dengan kerelaan hati
Penyesalan yang tak ada kesudahan
Ku tersepit dalam jerat sendiri


No comments:

Post a Comment