Friday, December 23, 2011

err,

sebelum aku mulakan entry aku untuk malam ni, aku mintak maaf siap-siap kalau apa yang akan aku tulis nih akan buat hati sesiapa yang terasa. entahlah, tersentap jugak hati ni bila dah 'terkena'.
well, it doesn't matter. malas nak berbasa-basi lagi.

okay, mari aku straight forward kan sahaja ya ? 


hurm. hurm. bagi aku lah kan, setiap manusia ni tak sama.  berbeza sangattttttt :O dan kadang-kadang beza itu buatkan kita jadi lebih rapat, kan ? tapi, aku dah salah. maybe, itu salah aku. . . . okay, bila dah tahu salah. kenapa orang yang nampak aku buat salah tak berani nak tegur ? bagi aku, bila salah kena tegur lah kan, ye dak? ye, memang betul. kadang-kadang benda macam ni, memang boleh buat hubungan tu akan jadi bad or worst. TAPI, apa salahnya kalau straight forward aje -.-" hey, kamonnnn la ~ 





. . . . . ." Mesti jadi baik dulu ke untuk tegur orang ? ". . . . .




tak salah aih kalau nak tegur  selagi mana teguran tu dibuat dengan cara yang berhikmah. slow talk ke apa ke is the best way, tahu. 




p/s: Jangan sampai teguran itu mengaibkan orang yang ditegur itu.




** sorry kalau ada yang terasa**

No comments:

Post a Comment