Monday, January 09, 2012

fuhhh. . . .

Mood :- cool
Songs :- a thousand years


Firstly, let me say Alhamduliillah Allah, for everything. :) dah hampir 2-3 minggu bergelumang dengan 'buku', akhirnya. . . . dapat jugak aku post something dekat blog nih. Ohh, yaa. Dah masuk tahun baru kan ? err, bagi aku, tahun baru ke, bulan baru ke, sama ja. It doesn't change anything -.- what more can I say, my age is increased year by year. haihh. tahun ni dah masuk 20 ? HAHA. Lawak benor aku rase bila dah masuk 20, insyaAllah :D rasa macam baru je semalam aku tinggal zaman sekolah rendah aku. See ? Time flies so fast kan ? Hurmhurm. Dunia dah tua sebenarnya, cuma tunggu masa sahaja. . . Entahlah, kalau diputar-putar balik masa dulu aku, kadang-kadang tertanya jugak dekat diri nih, apa yang aku dah buat ? Apa yang aku dah sumbangkan ? Aku rasa macam sebesar zarah pun susah aku nak sumbangkan, inikan pulak seluas lautan. memang tak la kan ? -.-" dah dah, apa orang cakap, past is past. Lupakan benda yang dah lalu, cuma ambik iktibar dengan apa yang dah pernah aku buat. Ye, berubah ke arah yang lebih baik. and and aku rasa, macam dah ada perubahan sebenarnya. hihi. maklumlah, sejak-sejak ikut Ma & Pa nih, rasa macam dah berubah banyak dah. (ohh, tak perlu nak mention ye kenapa aku cakap macam ni :). Betul, seriously, rasa macam dah buat perubahan walaupun baru sekecil zarah. atleast, aku cuba, kan ? 





One word, Alhamduliilah ya Allah untuk segala-galanya =)

last but not least, izinkan aku ya Allah, andai ini rezeki kurniaanMu,


:)




No comments:

Post a Comment