Wednesday, March 10, 2010

copy balik.

hahaha.
ade ptt ara tribute to my blog.
heee~


nih2..
bace la.

Aku tak bodoh (Tribute to karidankuah.blogspot.com)

Actually, bile tgk orang lain fly, aku pun teringin nak fly.
Study jauh2, independent, duit masuk tiap2 bulan.
No hal lah. Happy je, every winter break, jalan2 dgn kawan2.


Tapi bile pikir balik, waktu SPM dulu,
aku tak study pun. huhu. Esok(11/3) result nak keluar dah.
yeah, and I got nothing to do, others than sitting down and crossed my hand to the GOD!


Oh my, I really want to further my studies.
And in the chosen field, that I chose by myself.


Aku takut sangat2.
Now baru aku rase takut. Sekarang pukul 7.42, aku baru sedar yang aku dulu malas study.
Hahaha, Carla bengong.
huhu, time macam ni pun boleh melawak lagi kan?
haish. Entahlah, ape la nak jadi dengan students Mrsm Pendang ni.


Aku tahu, batch aku memang batch paling gila yang penah wujud dekat muka bumi pendang tu.
That's why lah.
Cikgu Roslina(cikgu sejarah) aku pernah cakap,
"Batch korang memang nakal and comel, tapi nakal bermakna",
huhu. And for surely, I am fond of my batch la.
Plus dengan mental problem between us.
And just us yang understand each other.


Huhu, aku tahu aku tak bodoh,
cuma aku ni pemalas orangnya.
So, ape2 pun yang Allah bagi esok,
aku terima je lah.
Kalau dapat 1 A pun, actually, aku memang kena bersyukur.
Aku tahu semua yang jadi ada hikmahnya.
Tapi kalau tak dapat A langsung, maybe aku akan ubah tajuk post this jadi,
aku memang bodoh.


haha, tak de lah,
aku bukan nak cakap orang yang tak dapat A langsung tu bodoh actually,
Tapi, tak cukup pandai je.
Lol.




so, till then~



p/s: ara, haha.gile tak?

No comments:

Post a Comment