Friday, December 09, 2011

Rindu, rindu


"coy, jom gaduh.
# rindu waktu dulu, kalau time gaduh, mesti mu akan kate : mu bukan anak ma ngan pa. orang ambik mu kat tong sampah mana tah"


tadi, elok-elok je aku nak log out apa lagi, kalau bukan mukabuku, adik aku yang pertama ni conteng dinding mukabuku aku.
kata-kata diatas tu, kamu nampak kan ?
berbaur kasar dan agak kurang ajar, bukan ?
terpulanglah pada kamu-kamu nak menilai aku dan adik-beradik ini macamana
mungkin kurang ajar, mungkin bahasa kasar dan apa-apalah yang akan kamu cakap, aku tahu itu. #macam tak pernah kutuk orang pula kan ?

tapi, bagi aku, itulah kami adik-beradik.
mungkin orang lain boleh judge kami macam-macam, either it is bad or good, 
BUT
do believe me, this is the way we are talking to each other, 
kadang-kadang sengaja gunakan bahasa yang agak "pedas", sbb sengaja nak naikkan lagi api kemarahan bila tengah bergaduh *siapa lagi kalau bukan aku*
kadang-kadang, tiru iklan dalam tv, untuk describekan adik-beradik aku ini, 

mereka bukan orang asing yang kamu-kamu boleh sesuka hati je nak melabel, ehh.
mereka darah daging aku, lahir dari ibu yang sama, ayah yang sama, 
SURELY, we are siblingssssss :')


Rindu aku nak bergaduh dengan diorang, menjerit sana-sini, #opps, sorry Nawal :P
menenking-nengking, bila dah mula part EMOSIONALISNALE, memey lah kann -..-
takda siapa pun nak boleh halang, waktu itu, jangan dilayan mereka ini, silap-silap, kamu pun EMO juga nanti.

Damn, semakin banyak aku tulis, bertambah-tambah lah rindu aku, 
Ahad nanti ma pergi KL, Isnin pa pulak ke Terengganu, 
so, tinggalah mereka ini empat beradik.

kamu nak tahu, miracle pasti akan berlaku waktu ini, 

















Jeng. . . . . . . . .Jeng. . . . . . . . . . Jeng. . . . . . .








Sebenarnya, takdela miracle mana pun, saja aku buat suspen -.-
oh yaa, kalau kamu nak tahu, waktu itulah nanti, mereka mereka ini tak akan bergaduh, sebab nanti kalau gaduh, pandai-pandaila kamu cari makan sendiri ya. 
nak tak nak, jangan buat perangai dengan si tua sekali itu, sekali dia buat perangai, takmau bawak kereta, memey lah kann -___________-

and yang second ini, pun begitu. 
kalau kamu bergaduh dengan dia, memey lah.kalau dulu, bila aku sekolah rendah, aku jarang bergaduh dengan dia, sebab bila ada kerja seni, mesti aku akan suruh dia yang lukis. seronok tahu, dapat bintang yang cikgu sekolah berikan dulu, even aku tahu lukisan itu bukan lukisan aku pun.


and yang dua-dua orang bawah aku ini, agak dasyat sedikit situasi kemarahan mereka.
diorang memang jenis :- 

beli buku cerita, tak boleh kongsi.kalau siapa pergi bayar, dia yang akan simpan buku tu.
hurm, hurm..

aku nak cerita, 
TAPI, 

mata sudah pun mengantok nie.


lain masa, aku update.



mohon semua enjoy entry aku :')

No comments:

Post a Comment